Návody
Poté je potřeba se přihlásit na portál obchodníka a projít níže uvedeným postupem.
- Přejděte na kartu Terminály.
- Ze seznamu vyberte terminál, který chcete přiřadit a svítí hláška "K dispozici"
- Kliknutím na vybraný terminál rozbalíte jeho zobrazení
- Klikněte na zelené tlačítko "Registrovat"
- Zadejte kód z aplikace v mobilním telefonu (poslední dialog po spuštění aplikace) a klikněte na tlačítko pokračovat
- Portál vygeneruje druhý šestimístný kód, který napište do aplikace
Popis procesu registrace naleznete na níže uvedeném výňatku z Příručky portálu obchodníka.

Stáhněte si aplikaci
z obchodu Google Play.
V případě nefunkčnosti aplikace PayPhone, se prosím obraťte na naší technickou podporu:
- na telefonním čísle: +420 228 887 549
- na e-mailu: podpora@kbsmartpay.cz
Portál obchodníka je webové administrativní rozhraní, kde najdete řadu užitečných funkcí.
- Registrace virtuálních terminálu
- Správa virtuálních terminálu
- Prohlížeč uskutečněných transakcí
Instrukce k registraci do Portálu obchodníka obdržíte emailem po podpisu smlouvy o akceptaci platebních karet.
Stručný popis portálu obchodníka a jak s ním zacházet naleznete v Přiručce portálu obchodníka, která je k dispozici na odkazu níže.
Je potřeba se přihlásit na portál obchodníka a projít níže uvedeným postupem.
- Přejděte na kartu Terminály.
- Ze seznamu vyberte terminál, který chcete přiřadit a svítí hláška "K dispozici"
- Kliknutím na vybraný terminál rozbalíte jeho zobrazení
- Klikněte na zelené tlačítko "Registrovat"
- Zadejte kód z aplikace v mobilním telefonu (poslední dialog po spuštění aplikace) a klikněte na tlačítko pokračovat
- Portál vygeneruje druhý šestimístný kód, který napište do apliakce
- Propojení je hotovo, můžete začít přijímat platby
Popis procesu registrace naleznete na níže uvedeném výňatku z Příručky portálu obchodníka.
Musíte zrušit registraci zařízení a znovu se zaregistrovat.
- Vyčistěte data aplikace PayPhone ve vašem zařízení (Nastavení -> Aplikace -> PayPhone -> Paměť -> Vyčistit data).
- Přejděte na portál obchodníka a zrušte registraci zařízení. (Terminály -> Číslo terminálu -> Zrušit registraci)
- Terminál znovu zaregistrujte. Můžete použít dočasná přístupová pověření s číslem terminálu (Terminály -> Číslo terminálu -> Přiřadit)